مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-21ورزشي

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مهاجم سرخ ها در آستانه انتقال به سپاهان


سانتاکلارا باشگاه پرتغالی شهریار مغانلو که به صورت قرضی این بازیکن را در فصل گذشته به پرسپولیس داد حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات چند برابری شده است.

- گروه ورزشی جی پلاس ، آخرین اخبار امروز شنبه 30 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس مهاجم سرخ ها نزدیک به سپاهان شهریار مغانلو که در زمستان سال گذشته با قراردادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست پس از قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم منتظر تصمیم باشگاه پرتغالی برای آینده فوتبالی خود شد.

سانتاکلارا که فکرش را نمی کرد با جذب مغانلو به ارزش 170 هزار یورو بتواند سودی چند برابری از بازگشت او به فوتبال ایران داشته باشد پس از انتقال قرضی او در ازای دریافت 50 هزار دلار از پرسپولیس برای فصل گذشته،حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات چند برابری شده است.

سانتاکلارا برای اینکه مغانلو را به سپاهان بدهد مبلغ 500 هزار دلار برای ارائه رضایت نامه همراه با معاوضه او با محمد محبی را ارائه کرد که با موافقت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس که با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم متمایل به حفظ مغانلو شده بود خواستار تخفیف باشگاه پرتغالی شد تا مهاجم خود را حفظ کند اما مسئولان سانتاکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مهاجم سرخ ها در آستانه انتقال به سپاهان

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مهاجم سرخ ها در آستانه انتقال به سپاهان